Bangun dari tidur terus rasa rindu pada mak menebal, hingga aku sendiri tak sedar air mata aku  mengalir. Bertapa rindunya aku kat mak :( . Aku sendiri tak tau kenapa tiba-tiba aku rindu mak.. mungkin mak juga rindu pada aku? Ya Allah sampaikanlah salam rindu dan doa untuk mak aku.

Aku pergi kerja pagi ini seperti biasa,  suami tercinta hantar ke office. Tapi hati aku tetap sayu mengenangkan mak aku. ermmm.. What happen to me?? Sampai je kat office macam biasa aku on FB hehehe.. ( jahat aku kan) .. Aku chat dengan adik aku..Cerita pasal mak, adoii terus gugur air mata aku membasahi pipi aku yg gebu dan lembut ni ( perasan lebih je ni).

Aku terus msg suami aku..

Aku    : Abang, ayang rindu sangat kat mak. Hati rasa sayu je. ( Air mata berderai lagi)
Suami : Minggu ni kita balik eh..

Dengar suami aku cakap macam tu lagi la aku nangis.

Malam tu, aku terus call mak.. tanya kabar.. alhamdullilah sihat.. lepas gak rindu kat mak aku.

Minggu nak balik kampung, jumpa mak. biasa la orang sudah kahwin, masa untuk mak pun tak cukup bagi aku. jumpa mak macam sekejap je. sedih nya..sop..sop..sop..


I LOVE MY MOM

No comments:

Post a Comment