06.07.2012

Firstly aku nak cakap Alhamdullilah kepada Allah sebab permudahkan segala urusan pernikahan, persandingan ku..

Yahoooo.. sekarang aku bergelar isteri. Isteri kepada husband tercinta MOHD HELMI BIN MOHAMAD JAIT. Dengan sekali lafaz " AKU TERIMA NORLIN BINTI MINHAT DENGAN MAS KAHWINNYA RM200 TUNAI ".

Tapi masih tak percaya aku dan si demok sudah jadi suami isteri. Yang dulu time couple2 hari-hari berperang. Perang dunia pun kalah hahaha.. dalam sehari hanya baik 2 jam je.. selebihnya berperang. Cerai rujuk da beratus kali huhu ( ni da kawin x leh main cerai2).. Tapi jodoh panjang Alhamdullilah kami disatukan dengan ikatan yang sah. Semoga perkahwinan kami diberkati Oleh Allah dan kekal hingga akhir hayat. Saya sayang suami saya (^_^).

Aku post la sikit picture kahwin aku kat sini..












No comments:

Post a Comment