SEDIH + HAMPA = KECEWA


Minggu ni aku balik ke kampung..Jumpa my mom tersayang.. Huh baru la lepas rasa rindu ni.
Kebetulan balik kampung aku pergi la mengurut.. uRUT pe? peranak kan aku ler.. Nak anak cepat kan.. Mak cik tu urut aku die tekan pusat dia cakap ada rasa nadi kuat ni. Wah! nadi? aku pregnant ke?? belum pasti lagi la.. sebab aku belum priod lagi bulan ni.

Balik rumah aku bagitahu suami tercinta.. dia pun excited sangat.. suruh aku beli pregnant test lagi..hehehe.. kiteorang pun pergi ar beli.. n aku pergi la test dengan penuh harapan mintak line dua ar.. ( positive).. Tunggu punye tunggu, mana line lagi satu ni?? bila nak timbul.. Ermm jawapan nye negative la.. aku TAK PREGNANT!! Out dari toilet, suami da tunggu depan toilet.. Bagitau juga la dengan persaan sedihh.. Suami aku cakap tak pelah belum ada rezeki.Aku pula cakap maybe baru lagi pregnant test tak dapat kesan kot. Tunggu lagi seminggu..

Hari ini aku pergi kerja,  aku PERIOD.. oo NO!! Dah memang betol la aku tak pregnant..
Hampa nya harapan aku..Nasib-nasib.. belum ada rezeki.. WHY? KENAPA? doa aku tak dimakbulkan oleh Allah? Aku ingin rsa kebahagiaan dengan ada nya baby di rumah aku.. Ermm mungkin betol kata suami aku belum ada rezeki.. Usaha lagi..

No comments:

Post a Comment